10 juni 2010

Ny begyndelse

Så skal der blogges! Jeps - så har jeg lavet mig en blog på blogger. Før havde jeg godt nok begyndt på en anden blog - på mit eget websted. Men det blev simpelthen for besværligt. Derudover kunne jeg ikke "bare" bruge løs af alle de herligheder som man kan få rundt omkring til blogs. Håndklædet i ringen - og ind på blogger. Det er da også meget billigere ;)

Husfreya Virk - hvad er så det? Som navnet antyder så er det noget husmoderligt virke. Ja og hvad er så det!?? I vore dage?? Husmoderlighed er ikke just i højsædet eller særlig politisk korrekt, men dog stadig lidt af en skjult dyd. I dag holdes hjemmet dog som en ekstra arbejdsplads og hvad der er ud over det, er "blot" hobbies og interesser.






Mine interesser spænder vidt. Lige fra den gamle kloge kones viden til alskens nymodens pjank. Det skal da også blandes med rund hånd, for at det bliver rigtig sjovt. Her vil jeg blot blogge som jeg selv lyster, uden at ligger under for nogen form for pres om at ville holde "dagbog." Om det bliver om fremstilling af urtemedicin, hjemmegjorte rengøringsmidler,kageopskrifter eller håndarbejde og papirklip - så er dette blot nogle få af de ting jeg sysler med. Jeg håber, jeg kommer videre endnu. Selv vil jeg gerne nå til det punkt hvor min illusion om Morten Korch, Martha Steward og Bree fra Desperate housewifes ikke blot er en duft i mit hjem og liv, men kan krybe sig ind i rygmarven på mig. Tro mig - der er lang vej! Det er denne vej der vil komme til udtryk her.... håber jeg.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar