15 juni 2010

Kreér dit eget design

Jeg har netop opdaget et pragtfuldt websted for alle os designfreaks: COLOURlovers!!

Opret en gratis konto - lav en farverpalet - kreér dit eget design, eller brug et eksisterende. Vupti og du har dit helt eget design, lige til at printe ud. Det er kun fantasien der sætter grænsen. Jeg har ikke udforsket det hele endnu. Men jeg har bemærket, at man kan have noget privat, således at designet er beskyttet fra andre. Webstedet er lidt svært at finde rundt på. Så der er ikke andet for end, at have flere faner/vinduer åbent, så man nemt kan komme tilbage hvor man var tidligere.

Her er nogle af de designs jeg lavede - du er selvfølgelig velkommen til at bruge løs af dem - samt alle de andre der er på COLOURlovers.

BEMÆRK at der skal klikkes et par gange, før det egentlige designs kan ses.
På COLOURlovers har du muligheden for at downloade det i meget store størrelser. Det gør du ude i højre margen. Det giver den ekstra mulighed, at det er nemt at arbejde videre med i andre tegneprogrammer. Alle er i png-format og i størrelse 1600x1200.


RETRO serien:
MyCircle
Color by COLOURlovers

MyHeartTouch
Color by COLOURlovers

MyKitchen
Color by COLOURlovers

MyNoteIt
Color by COLOURlovers

Mysquare
Color by COLOURlovers



ORGANIC-serien:
MyOganic1
Color by COLOURlovers

MyOrganic2
Color by COLOURlovers

MyOrganic3
Color by COLOURlovers

MyOrganic4
Color by COLOURlovers

MyOrganic5
Color by COLOURlovers

MyOrganicCarpet
Color by COLOURlovers




TEAL-serien:
MyTeal
Color by COLOURlovers

MyTeal2
Color by COLOURlovers

MyTeal3
Color by COLOURlovers

MyTeal4
Color by COLOURlovers

MyTeal5
Color by COLOURlovers


HAPPINESS-serien:
MyHappiness
Color by COLOURlovers

MyHappiness2
Color by COLOURlovers

MyHappiness3
Color by COLOURlovers

MyHappiness4
Color by COLOURlovers

MyHappiness5
Color by COLOURlovers

MyHappiness6
Color by COLOURlovers



post signature

4 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud, men lyder alt for indviklet til at det er noget jeg går i kast med lige nu. Tak for kigget.

    SvarSlet
  2. Tak for at du kiggede forbi. Det er slet ikke så svært, når først man er igang. Jeg kan godt hjælpe dig, med at komme igang, hvis du har lyst.

    SvarSlet
  3. Det er bare nogle fantastiske design, jeg har endelig fået lavet nogle kort med noget af det. Du kan se det her: http://sivsko.blogspot.com/2010/08/osh.html
    Jeg har henvist til din blog.
    Takker for alle dine freebies
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  4. Bruger stadig dine papirer
    http://sivsko.blogspot.com/2010/09/frederik-1e.html
    Krammer Heidi Sivsko

    SvarSlet