24 juni 2010

Copic 334 swatch CS3

Hvor vidunderligt! Sally fra Inkyheart har lavet en fantastisk swatch til CS3. Sikke et stort arbejde. Hun har lavet alle 334 copic farver til Photoshop OG lavet et skema med alle RGB koderne.

Det betyder i praksis, at man nu kan lave sine tegninger og tekst til udprint så det matcher resten af den komposition man nu end har lavet med copic farverne.
Har man ikke photoshop, så bruger man blot RGB koderne i Paint. Så alle kan være med. Jubii!

Jeg måtte i gang med det samme. Så her er to skønne vintage pin ups, farvelagt med digitale copic farver.

Jeg har lagt pigerne i en zip-filer til dig. Filerne indeholder, jpg, svg, png og gsd- lige til brug i silhuetten. Download filerne - ikke højreklikke på billederne. Billederne her er kun små (dårlige) kopier. God fornøjelse.




Miss Teal
Miss Ginger


Sallys colour swatch. Klik på linket for at komme direkte til swatch downloadningen. Her er også en gennemgang af, hvordan man bruger koderne i paint:


InkyHeart_direkte

Rigtig god fornøjelse!
PS - fortæl mig om jeg skal lave flere af disse søde pin ups. Jeg har en hel del på lager.

post signature

2 kommentarer:

  1. Det ser bare rigtig godt ud! Især de distress swatches kunne godt finde vej til min computer.
    Og ja, lav endelig flere af de pinup's, de må gøre det meget lettere at lave herre-kort.

    SvarSlet
  2. Tusinde tak skal du have Sabrina. Det glæder mig du kan bruge det. Så vil jeg lave nogle flere pin up piger snart igen.
    :D

    SvarSlet