08 august 2010

Kort Layout samling

Så for pokker. Det her fortryder jeg nok hahahah. Jeg har vildt mange kort layouts allevejne og har ikke noget overblik over dem. Så jeg fandt på dette. Et altred sæt spillekort. Størrelsen er kun 2mm mindre i breden af alm. ATC kort. Det gør det ekstra sjovt. Måske det kunne blive en dille og der kunne byttes?
Nå men hvorfor frygter jeg at jeg fortryder det? Tja det er jo noget af et møjsomt arbejde. Men! Hvis blot man lige bruger en hyggestund foran tv'et og klargør ca. 10 kort (bagsiden bruges skam også). Så er det lige til at sætte layout ideen på senere hen. Desuden - jeg har en silhuette. Her har jeg lavet en fil med kort-størrelsen og dermed er det let bare at "spytte" et layout ud.




Det er ikke meningen at der skal være mål og beskrivelser på. Det skal være et rent visuelt inspirationskatalog.
Jeg har opdelt dem i 5 kategorier:

Retangel - lodret
Retangel - vandret
Kvardratisk
3D (dem med fold-ud - og huller mm)
Specielle - (alt det andet)

Mon der er nogen der vil være med?? Og starte en lille bytte gruppe med vores bedste layouts? :D Det kunne være sjovt. Jeg forstiller mig at kunne tage dem med på div. crops. De fylder jo ikke så meget.

post signature

Ingen kommentarer:

Send en kommentar