08 august 2010

ATC fødselsdagskort

Dette ATC-fødselsdagskort er jeg virkelig lidt stolt af. Jeg fik ideen da jeg egentlig er noget imod brug-og-smid-væk kulturen. Så hvorfor ikke sende det som et ATC? Det er da lidt sjovt. Det kan så gemmes eller gives væk hvis man har lyst.
Kortet er lavet til en ung mands 18 års fødselsdag. Det er nemlig min opfattelse, at "drengene" hellere vil have et kort der kan noget, end en forfærdelig masse pynt. At der er biler, fiskestænger eller tandhjul alene på et kort, samt en masse pynt uden om - tror jeg "drengene" er komplet ligeglad med.

Selve ATC-kortet er den miderste del. De to "vinger" kan afrives og man står dermed med selve ATC-kortet alene.
ATC-kortet er desuden et hybrid kort!

Kuverten til ATC-kortet:


Det første indtryk af kortet når det åbnes:


Her foldet ud. Som det ses, er kortet lavet til en hvis navn starter med A ;)


Her er gratulerings-hilsen-kuverten åbnet. Der er også plads til en pengegave her.
Den lille runde del under kortet, er blevet brugt til at sætte uden på den lille indre kuvert.



Jeg satte lidt tags ind i kortet. På bagsiden af dem, står div. lykønksningsord, som "Held" - "Lykke" mm.


Endelig er så bagsiden her. I midten er selvfølgelig den obligatoriske bagside på et ATC. Resten er baggrundshistorien for ATC-Kort samt en yderlig forklaring om hvordan de byttes og samles - disse kan som sagt afrives.


Den unge mand blev iøvrigt fyr og flamme, da han så det. Det ramte virkelig hans hjerte og det er blevet gemt.





post signature

Ingen kommentarer:

Send en kommentar