17 juli 2010

Flere designs

Så har jeg lavet lidt flere designs. Jeg synes, at jeg er blevet en del bedre til det. De er seemless, så de skal blot lægges ved siden af hinanden flere gange...ja du ved hvad jeg mener ;)

Men skulle du være i tvivl og synes at computere er noget besværligt noget. Så er den letteste måde at bruge disse designs på flg:

Gem billedet på din pc. Åbn det fra din pc med windows billedbrowser. Højreklik på billedet og vælg det som baggrund på skrivebordet.
Kig på dit skrivebord. Hvis det ikke ligger gentagende gange ved siden af hinanden allerede nu. Så højreklik på skrivebordet. Vælg "egenskaber" - vælg fanebladet "skrivebord" - se menuen "placering" og vælg "side om side"
Disse møjsommelige instruktioner er altså til ære for min søster ;)

Jeg har valgt, blot at lægge det endelig billede her. Men du kan altid besøge mig på http://www.colourlovers.com/lover/HusFreja
Her ligger der en del flere end jeg lægger ud på bloggen.


MyChance serie:


















MyDark serie:















My Style serien:














Håber der er noget du kan bruge. God fornøjelse.

post signature

Ingen kommentarer:

Send en kommentar