17 juli 2010

Lidt nyt - og Jessica Sprague

Ja jeg sagde jo, at jeg ikke vil være slave af bloggen. :D At jeg vil skrive når tid og lyst kommer over mig. Men en opdating kommer nok jævnligt, da jeg ikke just ligger på den lade side. Så følg med i dag, der kommer sandsynligvis flere indlæg i dag!

Først-
vil jeg lige benytte lejligheden til, at fremhæve det online kursus som jeg har fulgt. Det har været en fantastisk eye-opener på mange områder. Jeg er jo autodidakt med det meste jeg har gang i. Stærkt inspireret af kreative folk omkring mig og online. Men især computer mæssigt er jeg autodidakt - og sikke mange fif jeg fik ved at følge dette kursus. Det har simpelthen været fantastisk. Jessica er en super lærer og tingene er virkelig godt tilrettelagt. Man kan også tydeligt mærke, at hun ved hvad hun taler om. At hun har prøvet dette rigtig mange gange og ikke blot en der har fået en fix ide om at tjene en skilling. Det kursus jeg fulgte er desværre ikke tilgængeligt mere, men der er rigtig mange andre....





...så klik på blinkien til venstre og se hvad Jessica ellers tilbyder. Hendes freebies er absolut et besøg værd og indeholder også en del tutorials. Jeg tror, jeg bliver elev hos hende mere end denne ene gang.

(hmm hvad blev der egentlig af det danske sprog? hihi... som der altså sniger sig engelske ord ind, som bare er nemmere at bruge end at lede efter det på dansk)



post signature

Ingen kommentarer:

Send en kommentar